Wij hebben momenteel geen vacatures voor deze functie, doch u kunt altijd een open sollicitatie zenden.


Een afwisselende administratieve functie

Als administratief medewerker voer je o.a. dossiers in in onze database, sta je klanten telefonisch te woord, verstuur je aanmaningen en tref je betalingsregelingen. Tevens doe je het agendabeheer voor de zaken die bij de rechtbank lopen (rol).


Zo zijn we

Landelijk opererende specialisten in incasso en juridisch advies, modern en toonaangevend. Daar hebben we de afgelopen 35 jaar als gerechtsdeurwaarderskantoor hard aan gewerkt. We voeren onze taken nauwgezet uit, met het grootste respect voor klanten en debiteuren.


Zo werken we

In een prettige sfeer met korte lijnen, werken we samen aan het beste resultaat voor onze klanten. Wij zetten graag een stap extra; we overtreffen het liefst de verwachtingen. Daarom zoeken we collega’s die meer bieden. Als je bij ons komt werken, moeten onze waarden je aanspreken: maximale kennis, optimale kwaliteit en een grote betrokkenheid en gedrevenheid.


Dit bieden we

Wij bieden een goed en compleet pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Naast een goed salaris betekent dat een pensioenregeling, 13e maand, 33 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband) en 8% vakantiegeld.


Wie zoeken we


Er is op ons kantoor plaats voor een:

Administratief medewerker M/V (MBO denkniveau). Je beschikt over goede contactuele eigenschappen, je hebt cijfermatig inzicht en je bent nauwkeurig. Verder ben je stressbestendig en heb je juridische belangstelling.


Solliciteren

Ben je geïnteresseerd? Dan nodigen we je graag uit om bij ons te solliciteren.
Stuur je sollicitatie met cv naar:

Van der Hoeden|Mulder
t.a.v. mr. R.H. van Doorne
r.doorne@hoeden-mulder.nl
Joop Geesinkweg 155
1114 AB AMSTERDAM

Meer informatie: zie www.hoeden-mulder.nl of bel 020-5975555

EN